30 januari

Godmorgon godmorgon!

Vakna runt 7 tiden och jag trodde verkligen att jag skulle dö bokstavligen när jag skulle cykla iväg till jobbet de var inte bara kallt utan också jag var nära på att somna på vägen! (+ att jag var försenad och inte kom iväg till jobbet försen 07:40 så jag tog mig till jobbet på 10 min och i vanliga fall tar det ca 20 min, så de gick undan!)
Men men efter tre stora kopp kaffar så är jag på lite bättre humör men de är inte kul när det första samtalet man får är världens utskällning då blir verkligen inte resten av dagen bra. Men slutar runt 15 tiden idag så efter det ska jag ta tag i att åka och träna! Helt seriöst har inte tvarit på friskis sedan november. 

Ja mer har jag väl inte att skriva, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0