Mögel i trollhättan

Hejsan!

Bästa sättet att få tiden att gå är att göra pannkakor, så idag blev de en stor kopp kaffe och pankakor till frukost de va najs, haha bättre än soppa iallafall!

Ska snart börja göra mig i ordning hade jag tänkt mig så jag och mamma kan åka ungefär med en gång så vi hinner med allt idag som erikshjälpen och handla!

Som ni vet tappa jag ju mina kort på bussen härromdagen och jag har fortfarande inte fått tillbaka mitt ica kort så idag ringde jag och frågade vart dde var någonstans och de var ju tur att jag gjorde de eftersom de ligger i trollhättan och möglar. Då har inte dem uppdaterat min nya adress så jag hade ju kunnat sitta här ett tag utan de kortet, men nu är de på väg till Malmö iallafall.
Och så har jag även sagt upp mitt abonnemang hos halebop, jag har varit völdigt nöjd med de abonnemaget faktiskt inga problem och lagomna priser. Men så kom ju den satans tre gubben! 
Men men jag älskar min mobil så de är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0