nelly, vart ska ni??

Idag efter jobbet så åkte jag in till Limhamn för att hämta ut mitt nelly paket och vad jag blev besviken, för det första dem svarta skorna måste ha vairt de hemskaste skorna ever då dem skaver hur mycket som helst i hälen, skon passar jätte bra på foten men sen när det kommer till hälen gör de så ont att jag inte kan gå. Men de löser väl sig med compid. 

Sen den gröna väska den var okej men skulle inte få för mig att använda den nu till min vinterjacka utan får använda den till skinnjackan i vår. 

Och sen min rosa tröja var inte ens med utan då hade dom skickat med ett rött nattlinne i storlek 34, vad hände där likosm de va inte ens i närheten.. Och mina vita älskade skor som jag verkligen har sätt fram emot nä dem kommer i storlek 40! Så har nu mejlat kundservice och jag får till svar att jag självklart ska skicka tillbaka dem och att dem ger mig 60:- (woho toppen nelly kommer nog långt med det..)  Och jag vet att jag tog den sista storleken där på skorna eftersom de inte fanns kvar längre efter jag hade klickat hem dem och den rosa tröjan har dem tagit bort helt och hållet så om jag ens kommer få mina varor vet man aldrig, i mejlet stod det "om det finns på lagret" så skickar vi ut nytt annars kommer vi kreditera beloppet på ordern..

GÖRANNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0