planer

Hejsan!

Har precis fått i mig lite mat och ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt mig, dagen rullade på som vanligt och självklart hade jag allt för sköna kunder som tex värsta blatten som sa till mig att jag inte fick vara trevlig mot honom när han är otrevlig mot mig (?) 

Jaja imorgon kommer mamma hit, dock så måste jag jobba imorgn en liten stund men sen har vi hela helgen på oss och då ska jag visa henne runt, vi ska ner till limhamn och strossa omkring, gå på loppis, gå hela gågatan, gå till möllan för att handla frukt och blommor, åka till ikea, spana in öresundsbron, äta malmös godaste falafel och massa annat mys! Vi ska även åka och flytta över resten av mina grejer och få tillbaka deposition och så (:
Men nu blir de film, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0