17 Januari

Godmorgon!

Vaknade runt 11-tiden och sen dess har jag städat för fullt, jag vet inte vad det är med mig men jag har kommit fram till att jag tycker om när det är städat! hm..
Jaja idag så är det jobb från 14-21 och förhoppningsvis så är det inte lika stressigt som det var igår då vi hade ca 120 pers i kö hela tiden, då gäller det att man håller samtalen korta och bara köra pang pang på! Men det finns folk som inte förstår de där med att det finns fler i kö utan ska börja prata om vädret och vart jag sitter och försöka förklara för en ensam tant på 80 bast att jag inte har tid att prata med henne är ju nästsan som att bryta höftbenet på henne.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0