Vuxen

Nu har lönen äntligen kommit in och jag vill bara ut och handla nu, vem kan sova när man har massa pengar på kortet och massa att handla!?!

Har verkligen inte kunnat somna nu innan 00:00 för att se så att verkligen pengarna har kommit in rätt och och när jag ringde till banken 23:59 och det fortfarande bara var 24kronor kvar trodde jag att jag skulle börja gråta men sen när jag ringde in precis 00:00 så såg jag att allt stämde, haha men jag var tvungen att verkligen gå in på banken nu och se med mina egna ögon att pengarna verkligen fanns där.

På något sätt så kändes det som att jag växte så otroligt mycket på bara några minuter, på något vis så känner jag mig vuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0